TESZOR számok

Termékek és szolgáltatások osztályozási rendszere

62.02.30 It­műszaki támogatás

Idetartozik az ügyfelek szoftver-, hardver- és teljes számítógéprendszer használatában fellépő problémák
megoldására végzett műszaki szaktanácsadás, például:
- az ügyféltámogatás szoftverhasználathoz vagy szoftverhibák elhárításához
- a frissítési szolgáltatások
- az ügyféltámogatás hardverhasználathoz vagy hardverhibák elhárításához, beleértve még a
rutinvizsgálatokat és tisztogatásokat, valamint a számítástechnikai berendezések javítását
- a műszaki segítség nyújtása az ügyfél számítógépes rendszerének áthelyezéséhez egy új helyre
- az ügyféltámogatás számítógépes szoftver és hardver együttes használatához vagy együttes
hibaelhárításához
- a műszaki szakértői támogatás az ügyfél részére a számítógépes rendszerek használatával kapcsolatban
felmerült speciális problémái megoldásához, például számítógép-üzemeltetés auditálása vagy felmérése
tanácsadás nélkül vagy anélkül, hogy egyéb, azt követő tevékenységet végezne, amelybe beleértendő
kiszolgáló szervernek, hálózatnak vagy egyéb folyamatnak az összetevőkre, kapacitásra, teljesítményre vagy
biztonságra vonatkozó auditálása, felmérése és dokumentálása

Nem tartozik ide:


- a számítógép-összeomlás utáni helyreállítás, lásd 62.09.20
Forrás: Központi Statisztikai Hivatal (KSH) – 2020. május 28.
Go to Top